MARTARS AI 5 DI SETEMBAR 2017

Martars ai 5 di Setembar 2017, lis sorestanziis dal moviment civic culturâl alpin-adriatic dal Fogolâr Civic e dal circul universitari furlan de Academie dal Friûl a mutivin cuintri des declarazions dal ministri Alfano sul tornâ a mandâ in Egjit l’ambassadôr talian cundut che no si à fat justizie sul câs di chel Giulio Regeni, studiôs furlan, fruçât jù par chês bandis.

NOTIZIE sociâl pe stampe taliane – Udin, 5.IX.2017

Di fronte alle dichiarazioni del ministro italiano Agelino Alfano sul reinsediamento dell’ambasciatore di Roma in Egitto, il commento del presidente del Movimento Civico Culturale Alpino-Adriatico “Fogolâr Civic” e Circolo Universitario Friulano Academie dal Friûl”, prof. Alberto Travain, che non poco si batte per tenere acceso un orgoglio regionale a rivendicazione di ferma giustizia sul Caso Regeni, è stato il seguente: “Avremmo gradito che il nostro Friuli potesse dirsi governato da uno Stato che coltivasse il senso dell’onore”.

PRINS RISCUINTRIS STAMPE:

http://www.udinetoday.it/cronaca/caso-regeni-dito-puntato-del-fogolar-civic-contro-uno-stato-che-non-coltiva-il-senso-dell-onore-3892623.html

Precedente MARTEDÌ 5 SETTEMBRE 2017 Successivo Civil rebellion against the press